English

معاون وظیفه عمومی استان اصفهان خبر داد

فراخوان اعزام مشمولان وظیفه کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در فروردین ۹۸

معاون وظیفه عمومی استان اصفهان گفت:مشمولان دیپلم و زیر دیپلم که برگ آماده به خدمت در فروردین 98 به یکی از دفاتر پلیس+10 مراجعه کنند.

فراخوان اعزام مشمولان وظیفه کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در فروردین 98

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مهرداد پناه پوریان بیان داشت: تمامی مشمولان غایب و غیر غایب متولد سال های 1355 تا پایان فروردین  98 که فارغ التحصیل مقاطع کاردانی،دیپلم و زیردیپلم هستند و برگ آماده به خدمت را دریافت کرده اند، می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)،برگ معرفی نامه  خود به مراکز آموزشی را دریافت کنند.

 وی افزود: براساس اطلاعیه صادره از معاونت وظیفه عمومی ناجا، مشمولانی که سهمیه نیروهای سپاه ،ارتش،وزارت دفاع هستند، براساس ماه های گذشته در تاریخ 19 فروردین 98 اعزام می شوند.

 وی گفت: همچنین اعزام مشمولان سهمیه نیروی انتظامی مرکز آموزش شهید باهنر گرگان این ماه به طور استثناء 25 فروردین انجام می شود.

سرهنگ پناه پوریان ادامه داد: آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند ،می توانند از طریق دفاتر پلیس+10 این برگ را دریافت کنند.

وی همچنین بیان کرد: غیبت  مشمولان وظیفه در زمان و محل های تعیین شده، برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی،محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

معاون وظیفه عمومی استان اصفهان گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir  مراجعه کنند و  یا سامانه تلفن گویا به شماره 096480  تماس بگیرند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه