English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

حجاب و عفاف دختران کارکنان پلیس ستودنی و افتخار آمیز است

فرمانده انتظامی استان حجاب و عفاف دختران کارکنان پلیس را ستودنی و برای فراجا افتخار آمیز دانست و حضور با حجاب و عفاف آنان در جامعه را پیام آور عزت نفس، کرامت و عفت برای بانوان ایران عنوان کرد.

حجاب و عفاف دختران کارکنان پلیس ستودنی و افتخار آمیز است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در جلسه تکریم و بصیرت افزایی دختران کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان با درود به روح بلند و ملکوتی امام راحل و شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای سال 1402 فراجا گفت: ولادت امام رضا (ع) و خواهر گرامیشان حضرت فاطمه معصومه (س) که به نام روز دختر نامگذاری شده را به شما دختران عزیز کارکنان پلیس استان اصفهان صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

وی افزود: پدران شما بزرگترین سرمایه فراجا هستند و امنیتی که امروز در کشور وجود دارد نیز به برکت تلاش و کوشش و مجاهدت آنها شکل گرفته است که لازم می دانم به نوبه خودم از آنها و از مادران شما که در پشتیبانی همسران خود نقش اساسی دارند و باعث می شوند تا پدرانتان بتوانند بیشتر وقت و وجود خود را صرف تامین امنیت جامعه کنند و در کار و ماموریتی که به آنها محول شده موفق شوند تشکر می کنم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان حجاب و عفاف دختران کارکنان پلیس را ستودنی و برای فراجا افتخار آمیز عنوان کرد و اظهار داشت: شما دختران کارکنان پلیس با حجاب و عفاف خود در جامعه پیام آور عزت نفس، کرامت و عفت برای بانوان ایران اسلامی هستید.

سردار میرحیدری به جنگ رسانه ای دشمن علیه نظام اسلامی ایران اشاره کرد و عنوان داشت: امروز بیش از 2 هزار شبکه ماهواره ای و بیش از 270 کانال فارسی زبان به صورت شبانه روز بر علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغات می کنند و با عملیات روانی و خبررسانی های دروغ و جعلی جای ظالم و مظلوم را عوض می کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اسلامی که همسو با اهداف دشمن باشد برای آنان خطری ندارد افزود: درهمین اصفهان ما بیش از 4 هزار نفر مستشار آمریکایی بودند و به نیروهای ایرانی اجازه نمی دادند به سالن تعمیرات هوانیروز راه پیدا کنند و از کارشان سردر بیاورند. آنها هم منابع ما را به نوعی چپاول می کردند و هم عزت نفس ما را هم به نوعی دیگر از ما می گرفتند.

وی به قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها با حمایت شاه ملعون قانونی را در ایران تصویب کردند که براساس آن یک ایرانی حق نداشت به سگ آمریکایی اهانت کند و برعکس اگر یک مستشار آمریکایی به شاه این مملکت جسارت می کرد ما نمی توانستیم در هیچ محاکم آمریکایی شکایت کنیم.

سردار میرحیدری ادامه داد: در چنین اوضاعی بود که مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) قیام کردند و تمام مستشاران آمریکایی را از کشور بیرون راندند و امروز می بینیم همین نیروهای نظامی که به آنها اجازه داده نمی شد تا در تعمیر تجهیزات دفاعی دخالت داشته باشند در زمینه تجهیزات دفاعی یکی از قدرت های برتر دنیا هستند و دیدید که چطور همین جوان ها توانستند پایگاه آمریکایی عین الاسد را سرکوب کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کینه و دشمنی آمریکایی ها با نظام اسلامی ایران به خاطر این است که دستشان از چپاول و غارت منابع این کشور کوتاه شده است گفت: امروز رسانه های دشمن به نیروهای حافظ امنیت لقب جلاد و مزدور می دهند در حالی که غیر از مهربانی و محبت کردن با مردم وغیر از اینکه وجودشان را شبانه روز فدای آسایش و آرامش مردم می کنند در این عزیزان نمی بینیم.

سردار میرحیدری در خاتمه خاطر نشان کرد: از شما دختران عزیز کارکنان پلیس می خواهم که هم از خودتان مراقبت کنید که تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرید و هم مراقب دوستان و همکلاسی هایتان باشید تا آنها هم در دام تحریکات دشمن قرار نگیرند و انشاء الله با رفتار و اعمال خود مسیری که پدرانتان با زحمت و تلاش طی می کنند را در جامعه هموار سازید و یاریگر آنها در تامین امنیت جامعه باشید.

گفتنی است، در پایان این مراسم از دختران 2 تن از  شهدای فرماندهی انتظامی استان اصفهان شهیدان  "قاسمی" و " بهروزیان نسب" توسط فرمانده انتظامی استان اصفهان با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

دختران فراجا

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه