English

استاندار اصفهان:

پروژه‌های استان با مشارکت دولت و بخش خصوصی انجام شود

استاندار اصفهان بر تشکیل هیئتی چابک در بررسی پروژه‌های استان با مشارکت بخش عمومی و خصوصی تأکید کرد.

پروژه‌های استان با مشارکت دولت و بخش خصوصی انجام شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در دویست و سی و دومین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با توجه به گزارش ارائه شده از «مشارکت بخش عمومی و خصوصی در انجام پروژه‌های استان» و بررسی عملکرد استان نسبت به سال‌های گذشته، گفت: مشارکت بخش عمومی و خصوصی در پیشبرد پروژه‌ها از ظرفیت‌های بسیار مهمی است که باید از آن بهترین نحو استفاده شود.

وی ادامه داد: به منظور بهره‌مندی حداکثری از این قانون، هیئتی مشخص از نمایندگان استانداری، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل و جلسات متوالی و مستمری در این خصوص تشکیل شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: بایستی این هیئت با بررسی طرح‌های استان به عنوان یکی از هیئت‌های قوی و چابک استان فعالیت کند اینگونه می‌توانیم برخی از ظرفیت‌های معطل مانده استان را به چرخه خدمت رسانی در بیاوریم.

دکتر مرتضوی افزود: فرمانداران استان نیز شخصاً در هیئت حضور یابند زیرا ضروری است تصمیمات براساس اقتضائات هر شهرستان صورت بگیرد و هیئت قوام لازم را در تصمیم گیری‌ها داشته باشد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه هیئت مشارکت بخش خصوصی و دولتی باید جزو ممتازترین هیئت‌های استان باشد، گفت: تعدادی از پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی نیز در سال‌جاری به این سمت هدایت و تصمیم گیری لازم در این خصوص اتخاذ شود.

در این راستا مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: حسب سفرهای شهرستانی و حضور در شهرستان‌های استان موارد متعددی از پروژه‌های ناتمام استان مشاهده می‌شود که بعضاً بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف مانده‌اند.

وی افزود: اعمال نظر فرمانداری‌ها در این خصوص می‌تواند تاثیرگذار باشد لذا می‌توانیم با در نظر گرفتن مأموریت ویژه در مدت زمان مشخص برای فرمانداران، شهرستان‌های استان را بررسی و پروژه‌های نیمه تمام را شناسایی و مشارکت بخش دولتی و خصوصی را برای پیشبرد طرح‌های استان فعال کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه