English

استاندار اصفهان:

حفظ همبستگی میان مردم همانند زمان دفاع مقدس عامل پیروزی خواهد بود

استاندار اصفهان گفت: دنیای غرب با ابزار رسانه در حال برهم زدن امنیت مردم ما است اما اگر همبستگی دفاع مقدس را در ساحت‌های دیگر هم دنبال کنیم پیروزی از آن ما است.

حفظ همبستگی میان مردم همانند زمان دفاع مقدس عامل پیروزی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان لنجان، با اشاره به سفرهای شهرستانی مدیریت استان، گفت: در این سفرها تلاش می‌شود در بازدیدهای میدانی و جلسات متعدد چالش‌ها و مشکلات شهرستان شناسایی، احصا و برای آنها راهکار اندیشیده شود.

وی ادامه داد: در این راستا جلساتی از جمله ملاقات مردمی، نشست با نخبگان، شورای اداری، نشست با بخشداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و فعالان اقتصادی برنامه‌ریزی می‌شود.

استاندار اصفهان گفت: البته هدف از این برنامه‌ها گفتگو و شنیدن نقطه نظرات مردم خوب‌مان در شهرستان‌های استان، کاهش و رفع چالش‌ها است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: باید به این باور برسیم که در ۴۴ سال گذشته مکرراً در حال جنگ در جبهه‌های مختلف هستیم.

وی افزود: دفاع مقدس هم‌چنان ادامه دارد تنها ساحت آن تغییر کرده، مردم ما بدون وقفه در حال دفاع در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای هستند‌.

استاندار اصفهان عنوان کرد: دنیای غرب با ابزار رسانه در حال برهم زدن امنیت مردم ما است اما اگر همبستگی دفاع مقدس را در ساحت‌های دیگر هم دنبال کنیم پیروزی از آن ما است.

مرتضوی با تأکید بر حفظ اصالت و هویت اسلامی_ایرانی، اظهار کرد: همه ما باید بدانیم که با چه آرمانی به دنیا آمده‌ایم و در حال زندگی هستیم بدون شک هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق، ثبت است بر جریده عالم دوام ما.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه