English

استاندار فارس تاکید کرد؛

ضرورت بهره مندی از شیوه های نوین اطلاع رسانی در امید آفرینی به جامعه، در ماموریت روابط عمومی ها

استاندار فارس در دیدار با مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور بر ضرورت تحول در اطلاع رسانی و ارتباط بیشتر و مستمر با مردم به منظور امیدآفرینی در جامعه پرداخت تاکید کرد.

ضرورت بهره مندی از شیوه های نوین اطلاع رسانی در امید آفرینی به جامعه، در ماموریت روابط عمومی ها

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در دیدار با مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، ضمن ترسیم نقش و جایگاه روابط عمومی، خواستار توسعه و تحول ماموریت این حوزه با کمک مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و مشارکت رسانه های مختلف استان با محوریت اداره کل روابط عمومی استانداری فارس شد.

استاندار فارس با اشاره به ظرفیت های عظیم و متنوع اطلاع رسانی در دستگاه‌های اجرایی گفت: تلاش شده است دستگاه‌های استان با هم افزایی مناسب، از امکانات موجود بهره گیرند و با استفاده از شیوه های جدید و نوین اطلاع رسانی، ارتباط مناسبی با مردم برقرار کنند.

ایمانیه، امیدآفرینی را محصول بیان مناسب دستاوردها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: اگر بتوانیم زحمات دولت را به خوبی و ملموس به مردم معرفی کنیم، آن زمان می توانیم امید و اعتماد را به جامعه منتقل کنیم؛ این مُهِم در قالب‌های مختلف پیگیری شود؛ اصرار دارم که از هرگونه بزرگ‌نمایی فعالیت های انجام شده پرهیز شود.

 محمد هادی ایمانیه خواستار ارتقاء جایگاه سازمانی روابط عمومی ها شد و اظهار داشت: ارتقاء سازمانی و تامین نیروی انسانی متخصص در حوزه روابط عمومی ها، ضرورت اجتناب ناپذیر برای پیشبرد اهداف و سیاستهاست؛ انتظار می رود وزارت کشور و دولت آن را در دستور کار خود قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه