English

با حضور استاندار فارس انجام شد؛

افتتاح قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر

استاندار فارس گفت: قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر با هدف جذب سرمایه گذاران و تسهیل روند سرمایه گذاری در استان راه اندازی شد.

افتتاح قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه در حاشیه افتتاح قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر در شیراز با اشاره بر اینکه، استانداری فارس به سوی سرمایه گذاران دست همکاری و یاری دراز کرده است، گفت: ایده پردازانی که برای محقق شده ایده‌هایشان نیاز به منابع مالی دارند و همچنین صاحبان سرمایه که برنامه‌ی خاصی برای منابع مالی خود ندارد در این قرارگاه به یکدیگر معرفی می‌شوند تا با همکاری یکدیگر سبب پیشرفت اقتصادی استان شوند.

استاندار فارس، کارگروه استعدادیابی، سرمایه گذاری، احیای واحد‌های راکد، تامین مالی، دیپلماسی اقتصادی و دستیار مردمی را شش کارگروه تعریف شده ذیل قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر معرفی کرد و گفت: این قرارگاه فعالیت و مشکلات مختلف سرمایه گذاران را در زمینه‌های مختلفی همچون تامین زمین، تسهیلات و زیرساخت‌ها بررسی و برطرف می‌کند.

ایمانیه با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری دو هدفی است که برای تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، گفت: روز‌های شنبه و چهارشنبه هر هفته قسمتی از برنامه های خود را به ملاقات مستقیم با سرمایه گذاران اختصاص داده‌ام.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه