English

ادامه ذخیره سازی بچه میگو در هرمزگان تا پایان مردادماه

مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: در استان هرمزگان ۱۱ هزار هکتار اراضی پرورش میگو آماده بهره‌برداری و ۱۵ هزار هکتار اراضی پروش میگو در حال ساخت است.

ادامه ذخیره سازی بچه میگو در هرمزگان تا پایان مردادماه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مسعود بارانی مدیر کل شیلات هرمزگان در حاشیه بازدید از مزارع پرورش میگو در شهرستان میناب با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فنی تکثیر و پرورش میگو بی شک به نفع مزرعه داران است، بر رعایت آن‌ها و ارتقای مدیریتی در مزارع پرورش میگو تاکیدکرد.

بارانی همچنین از تاکید بر توصیه‌های لازم برای جلوگیری از بروز بیماری ها در این بازدید خبر داد و گفت: فصل تولید سال جاری از ابتدای اسفندماه  با ذخیره سازی بچه میگو ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در استان هرمزگان ۱۱ هزار هکتار اراضی پرورش میگو آماده  بهره برداری و ۱۵ هزار هکتار اراضی پروش میگو در حال ساخت است.

مدیر کل شیلات هرمزگان از میناب به عنوان یکی از شهرستان های مهم استان هرمزگان یاد کرد و افزود: این شهرستان بیش از ۶ هزار هکتار زمین مستعد دارد که در صورت بهره‌برداری، تولید میگوی پرورشی شهرستان میناب به بیش از ۲۰ هزار تن خواهد رسید.

بارانی از همراهی و تعامل سازمان جهاد کشاورزی استان و دامپزشکی هرمزگان در مسیر توسعه های شیلاتی به ویژه تکثیر و پرورش میگو تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه سازمان شیلات ایران، استانداری هرمزگان و دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها تعامل خوبی برای توسعه فعالیت‌های شیلاتی و حمایت از فعالیت های شیلاتی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه