English

رئیس پلیس راه استان قزوین خبرداد:

محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در ایام تعطیلات خبر داد.

محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سرهنگ  فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین در این باره گفت:به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیلات پیش‌ رو، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 1200 تا 2400 روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 10 و 11 خرداد ماه و از ساعت 0800 تا 2400 روزهای دوشنبه و جمعه 15 و 19 خرداد ماه در محور قدیم "قزوین-رشت" و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان بیان داشت: همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 1400 الی 2400 روز پنج شنبه مورخ 11/03/1402 در مسیر قزوین به رشت محدوده رودبار در صورت صلاحدید یک طرفه به صورت مقطعی اعمال خواهد گردید .

سرهنگ ذاکری منش  افزود:تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 1400 الی 2400 روزهای دو شنبه و جمعه مورخ 15و19/03/1402در مسیر رشت به قزوین محدوده رودبار در صورت صلاحدید یک طرفه به صورت مقطعی اعمال خواهد گردید همچنین طی مدت اجرای محدودیت نیز تردد موتورسیکلت در این محورها ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده‌های استان مستقر شده اند ، خاطر نشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فراجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه