English

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خبرداد؛

۳ میلیارد ریال کالای قاچاق درشهرضا / ۲ متهم دستگیر شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

3 میلیارد ریال کالای قاچاق درشهرضا / 2 متهم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ شکرالله پورخاقان بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه پژو206 مشکوک و جهت بررسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در بازرسی انجام شده، تعداد 2 حلقه لاستیک کمباین و 3 دستگاه اسپلیت خارجی که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق مشکوفه را 3 میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه 2 دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند و پلیس با تمام توان در برابراین پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه