English

سرپرست مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

۵۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه در قزوین به چرخه مصرف بازگشت

سرپرست مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از بازگشت ۵۰۰ کیلوگرم مرغ گرم خارج از شبکه به چرخه مصرف در این استان خبر داد.

۵۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه در قزوین به چرخه مصرف بازگشت

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جمشید خدایاری سرپرست مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: بر اساس اخبار واصله مبنی بر عرضه مرغ خارج از شبکه توسط یکی از واحدهای صنفی موضوع در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از بررسی و تحقیق و با هماهنگی دستگاه قضایی مشخص شد این واحد صنفی مقادیر زیادی مرغ گرم را با خودرو از مغازه خارج می‌کند که موارد مکشوفه توقیف و مجددا به چرخه توزیع بازگشت.

خدایاری با بیان اینکه پرونده تخلف صنفی برای این واحد صنفی تشکیل شده است، گفت: متصدی واحد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: عرضه خارج از شبکه یکی از تخلفاتی صنفی است که قانونگذار در فصل هشتم قانون نظام صنفی به آن پرداخته و بر اساس تعداد دفعات با برخوردهای قانونی همراه است.

سرپرست مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی بر عرضه کالاهای اساسی در استان قزوین موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه