English

سرپرست گروه توسعه پایدار و امور فناوری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

طرح وفور جنگل در استان قزوین یک اقدام مشارکتی در راستای توسعه پایدار است

سرپرست گروه توسعه پایدار و امور فناوری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح وفور جنگل با کاشت انواع گونه‌های درختی در ارتفاعات شمالی شهرستان قزوین به عنوان یک اقدام مشارکتی در راستای توسعه پایدار ارزیابی می‌شود.

طرح وفور جنگل در استان قزوین یک اقدام مشارکتی در راستای توسعه پایدار است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، آزیتا اسدی  سرپرست گروه توسعه پایدار و امور فناوری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حاشیه بازدید از طرح وفور جنگل که با حضور اساتید مدیریت جنگل دانشگاه تهران همراه بود، اظهار داشت: در این طرح مشارکت مردم در قالب سمن و همچنین اداره کل منابع طبیعی به عنوان دستگاه دولتی عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: این طرح جنگل کاری در سطح ۴۰ هکتار و به همت سازمان مردم نهاد و اداره کل منابع طبیعی در سال ۹۹ آغاز شد.

اسدی بیان داشت: درختان کاشته شده در این طرح شامل گونه‌های بومی سازگار با منطقه همچون زالزالک، بادام کوهی، زرشک و سماق است که به عنوان یک ذخیره ارزشمند ژنتیکی محسوب می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: مشارکت مردم و دولت برای حفظ گونه‌های طبیعی به عنوان یک اصل اساسی در توسعه پایدار شناخته می‌شود که باید به عنوان یک الگو در دیگر نقاط استان نیز راه گسترش داده شود.

سرپرست گروه توسعه پایدار و امور فناوری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: بر اساس اهداف اولیه در این طرح این مجموعه یک  واحد مستقل و با هدف آموزش مهارت های همگانی و زندگی سالم مشغول به فعالیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه