English

گلایه فرمانده انتظامی میناب از عدم نصب دوربین های کنترل شهری

فرمانده انتظامی میناب گفت: متاسفانه هنوز باتوجه به قرارداشتن در عصر ارتباطات در خصوص نصب دوربین های کنترل شهری موفق عمل نشده است، علیرغم اینکه بخشی از اقدامات انجام شده است.

گلایه فرمانده انتظامی میناب از عدم نصب دوربین های کنترل شهری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب ظهر امروز در نشست صمیمی با اهالی رسانه با تاکید بر حفظ امنیت روانی مردم، گفت: حوزه رسانه و فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است و دشمن با ایجاد جنگ روانی به دنبال برهم زدن آرامش مردم است. 

وی با بیان اینکه در اغتششات اخیر دشمانان به صورت گسترده درحال فعالیت برای بزرگ‌نمایی موضوعات مختلف در جهت برهم زدن امنیت روانی مردم بودند تاکید کرد: دشمنان با ایجاد عملیات های روانی مختلف به دنبال یاس و نا امیدی مردم هستند که در این خصوص رسانه ها و خبرنگاران باید به خوبی نقش خود را ایفا کنند. 

وی در ادامه با تاکید بر آگاه سازی مردم در همه زمینه ها عنوان کرد: جامعه و مردم ما باید نسبت به عملکرد و تلاش مسئولان آگاه باشد و مردم باید به خبرهای دقیق و امید آفرین دسترسی پیدا کنند. 

فرمانده انتظامی میناب با اشاره به وظایف پلیس در بخش های مختلف گفت: پلیس با مال و جان مردم ارتباط دارد و برای مقابله در حوزه های مختلف در سطح کشور روزانه جوانانی از دل همین جامعه تقدیم انقلاب میشوند. 

وی اظهارداشت: باتوجه به پیش رو بودن انتخابات در سال جاری دشمن درحال برنامه ریزی برای کم رنگ شدن حضور مردم پای صندوق های رای است، ولی به واسطه حضور همیشگی مردم در همه صحنه ها در بخش دیپلماسی خارجی شاهد موفقیت های مختلف هستیم. 

به گفته سرهنگ قاسمی، میناب رو به پیشرفت قرار دارد، کمبودها و کاستی ها قابل انکار نیست ولی مسئولان شبانه روزی و پای کار درحال فعالیت هستند و مردم این خطه در سطح کشور حرفی برای گفتن دارند. 

وی در ادامه افزود: متاسفانه هنوز باتوجه به قرارداشتن در عصر ارتباطات در خصوص نصب دوربین های کنترل شهری موفق عمل نشده است، علیرغم اینکه بخشی از اقدامات انجام شده است. 

فرمانده انتظامی میناب عنوان کرد: فکر و ایده های عملی و تخصصی میتواند بسیار تاثیرگذار و به ما کمک کند. 

وی با بیان اینکه باورها و فرهنگ های غلط میتواند به جامعه ما آسیب خواهد زد، اظهارداشت: داشتن سلاح در بحث امنیت چه آسیب های را وارد خواهد کرد و به مردم اعلام کرده‌ایم اگر فردی سلاح خود را تحویل دهد هیچگونه مجازاتی نخواهد داشت. 

سرهنگ قاسمی گفت: هرمزگان قطب قاچاق سوخت در کشور است و باتوجه به ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی جامعه ما نباید به سمت شغل های کاذب هدایت شوند. 

وی افزود: مردم چیزی جز خدمت از ما نمیخواهند و امیدواریم خدمت‌گذار خوبی برای مردم باشیم. 

فرمانده انتظامی میناب در پایان از عدم ساماندهی ماشین های برون شهری در سطح شهر میناب گلایه کرد و گفت: با ساماندهی ماشین های برون شهری شاهد روان شدن بخشی از ترافیک خواهیم مرکز شهر میناب خواهیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه