English

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین :

متاسفانه علی رغم همکاری وسعه صدر تقابل با شورا توسط شهردار قزوین ادامه دارد

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت:متاسفانه علی رغم همکاری وسعه صدر اعضای شورا بازهم مسیر شوراهراسی وتقابل با شورا توسط شهردار قزوین ادامه دارد

متاسفانه علی رغم همکاری وسعه صدر تقابل با شورا توسط شهردار قزوین ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین ، قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و و ورزشی شورای شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار اعلام نظر اعضای شورا پیرامون پاسخ شهردار قزوین برگزار شد، با بیان اینکه از پاسخ شهردار قزوین به سوالات مطرح شده قانع نشده است، اظهار کرد: متاسفانه علی رغم همکاری وسعه صدر اعضای شورا بازهم مسیر شوراهراسی وتقابل با شورا توسط شهردار قزوین ادامه دارد. 

وی با تاکید بر اینکه سؤالات اعضای شورا همگی پیرامون معضلات و مشکلات طی دوسال اخیر بوده است افزود: متاسفانه پاسخ شهردار قزوین به سوالات اعضای شورا همراه با آمارسازی و ارایه اطلاعات غلط بود و لذا در نهایت برای بنده این پاسخ ها قانع کننده نبود. 

وی همچنین در خصوص پرسش مطرح شده در حوزه سرمایه گذاری گفت: در طول دو سال گذشته حتی یک پروژه سرمایه گذاری برای شهر تعریف و اجرا نشد و آقای شهردار باز هم ما را به آینده  وعده می دهد ،در این حوزه سهم جذب شهرداری از سرمایه گذاری صفر ریال بوده است. 

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه سخنانش با بیان اینکه در حوزه اتوبوسرانی و خدمات رسانی به مردم مشکلات زیادی وجود دارد تصریح کرد: در دوران تصدی شهردار ، زمان رسیدن اتوبوس‌های درون شهری در ایستگاهها  در بعضی مسیرها از پنج دقیقه به یک ساعت رسیده و نارضایتی بسیاری از شهروندان را موجب شده است که دراین خصوص هیچ پاسخ مناسبی دریافت نشد. 

 رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و  ورزشی شورای شهر قزوین ادامه داد: یکی از مشکلات مهم شهروندان وجود سگهای ولگرد و سد معبر وانت بارهاست، تاکنون در دیدارهای مردمی و میز خدمت گلایه‌ها و تماس‌های زیادی وجود داشته است اما متاسفانه هنوز طرح مناسبی در این حوزه ارایه نشده است. 

 این عضو شورای شهر قزوین  تصریح کرد: اتخاذ سیاست‌های سلیقه‌ای در دوران مدیریتی شهردار باعث شده هنوز این وضعیت ساماندهی نشود. 

 رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین به وعده های شهردار پیرامون هوشمندسازی اشاره و بیان کرد: بعد از گذشت دو سال در حوزه هوشمند سازی و اصرار شورا بر اتخاذ سیاست‌ تخصیص صد درصدی اعتبار به پروژه های این حوزه متاسفانه حتی یک پروژه در حوزه هوشمند سازی به اجرا و بهره برداری نرسیده و شورا در انتظار یک نرم افزار و سامانه در این حوزه مانده است. 

 وی با تاکید بر اینکه مردم از وضعیت آسفالت کوچه‌ها و معابر گلایه دارند، گفت:ما پاسخی برای این مطالبه مردم نداریم و مجبوریم وعده بدهیم که با گرم شدن هوا آسفالت ریزی می شود همچنین در حوزه ترافیک نیز شاهد افزایش و نابسامانی ترافیکی درسطح شهر هستیم چرا که ترافیک شهری از یک خیابان نادری در شهر به ۱۰ خیابان درسطح شهر رسیده است.

 این عضو شورای شهر قزوین گفت: علی رغم اینکه شورای اسلامی شهر در بودجه سال جاری احداث چند تقاطع غیرهمسطح را در سال جاری در برنامه بودجه شهرداری اضافه کرد اما همان‌ها هم تا به امروز اجرایی نشده و بعید است در مدت زمان باقیمانده نیزاقدامی در این رابطه صورت بگیرد. 

 وی با بیان اینکه مردم در نواحی منفصل شهری منتظر اجرای یک میز خدمت از سوی شهردار هستند، افزود: شهردار در رابطه با ندادن اتوبوس به یک نهاد نظامی از فسادستیزی سخن گفت اما باید بگویم متاسفانه برداشت صحیحی از فساد و فسادستیزی ندارید و ضروریست گفته خود را اصلاح کنید.

 اللهیاری همچنین در سخنانش گریزی به وضعیت ساماندهی منابع انسانی در شهرداری قزوین زد وگفت: در حوزه منابع انسانی متأسفانه اقدامات اندکی انجام شد که بخش مهمی از آن هم در دوران سرپرست قبلی شهرداری بوده است لذا در حوزه کادرسازی منابع انسانی و تقویت نیروهای متخصص و متعهد و انقلابی کاری انجام نشده است. 

 وی همچنین به افتتاح ناقص پروژه های عمرانی اشاره داشت و گفت: متاسفانه پروژه میدان آزادی(سبزه میدان) بعد از گذشت یکسال عملیات عمرانی به صورت ناقص افتتاح شد و همچنان پروژه ناقص است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه