English

رییس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:

برای برگزاری بازی های لیگ برتر فوتبال تمهیدات لازم اندیشه شود

رییس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین گفت:با توجه به حضور تیم های فوتبال مطرح کشور در قزوین به سبب مسابقات لیگ برتر باید به زیر ساختهای ورزشی و همچنین بسترهای مناسب و تمهیدات پارکینگ و اصلاحات هندسی فضای محوطه ورزشگاه سردار آزادگان توجه ویژه شود.

برای برگزاری بازی های لیگ برتر فوتبال تمهیدات لازم اندیشه شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،ولی چگینی رییس کمیسیون مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای شهرقزوین،در جلسه علنی شورا که با حضور زندی مدیر عامل باشگاه شمس آذر برگزار شد اظهار کرد:از صعود افتخار آمیز تیم شمس آذر به رقابتهای لیگ برتر بسیار خوشحالم و از زحمات و تلاشهای بازیکنان ،عوامل اجرایی و کادر فنی و مالکان باشگاه و مدیر عامل این باشگاه قدردانی می کنم. 

 وی با بیان اینکه تلاشهای بازیکنان و عوامل اجرایی تیم شمس آذر باید ارج نهاده شود افزود: هر فردی که پرچم قزوین را در میادین کشوری و جهانی بالا نگهدارد فارغ از هر جناح و بخشی باید تقدیر شود. 

 چگینی همچنین بر لزوم توجه به زیرساختهای ورزشی تاکید کردو گفت: با توجه به حضور تیم های فوتبال مطرح کشور در قزوین به سبب مسابقات لیگ برتر باید به زیر ساختهای ورزشی و همچنین بسترهای مناسب و تمهیدات پارکینگ و اصلاحات هندسی فضای محوطه ورزشگاه سردار آزادگان توجه ویژه شود. 

 رییس کمیسیون مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای شهر قزوین همچنین خاطر نشان کرد: یکی از وظایف شهرداری ها حمایت از ورزش در تمامی رشته ها است لذا در این راستا شورای ششم تاکنون اقدامات خوبی داشته است و در حال حاضر نیز لایحه شهرداری قزوین مبنی بر حمایت یک و نیم میلیارد تومانی از تیم شمس آذر قزوین به تصویب اعضای شورا رسیده است و طی مراسمی از زحمات عوامل این تیم قدردانی خواهد شد.

 وی تصریح کرد: امیدواریم با حمایتهای مسئولین استانی و شهری بتوانیم شاهد موفیقتهای روز افزون تیم شمس آذر ودرخشش این تیم در رقابتهای لیگ برتر باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه