English

سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور هزار مددجوی کمیته امداد در اصفهان

سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت:هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در شب میلاد امام رضا(ع)، مهمان خوان با برکت امام رئوف بودند.

جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور هزار مددجوی کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا مومی اردستانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار داشت: جشن میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع)، با مشارکت بنیاد کرامت رضوی با حضور هزار نفر از مادران و دختران تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

محمدرضا مومی اردستانی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشن ایجاد شور و نشاط و افزایش میزان آشنایی مددجویان با امام رضا(ع) بوده است، ادامه داد: برای آشنایی خانواده های تحت حمایت با کرامات و فضائل ائمه اطهار و اهل بیت(ع) در مناسبت های مختلف مذهبی مراسم ویژه با حضور مددجویان برگزار می شود.

وی با اشاره به تنوع برنامه های این مراسم، افزود: بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، مراسم با حضور خادمیاران آستان قدس رضوی و مدیحه سرایی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آغاز و با تجلیل از ۸ مددجوی نخبه قرآنی، فرهنگی و ورزشی، همچنین تقدیر از دختران همنام حضرت معصومه و پسران همنام حضرت رضا(ع) ادامه یافت.

گفتنی است؛ این برنامه با اجرای گروه سرود و مسابقه ویژه کودکان همراه بود و در خاتمه با اهدای جوایزی از برندگان تجلیل و قدردانی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه