English

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد:

معافیت مددجویان کمیته امداد از هزینه های دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در اصفهان

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان اصفهان ازمعافیت مددجویان کمیته امداد از هزینه های دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در اصفهان خبر داد.

معافیت مددجویان کمیته امداد از هزینه های دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جواد کرانی بیان داشتت: جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان با ارائه معرفی نامه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از پرداخت هزینه های مربوطه معاف خواهند بود.

وی همچنین گفت: سابقاً و بر اساس تبصره ۵ قانون حمایت خانواده و تبصره الحاقی ماده ۵۰۵ قانون آیین دادرسی مدنی، مددجویان تحت حمایت امداد از پرداخت هزینه های دادرسی معاف بودند و هم اینک و با پیگیری این نهاد از پرداخت هزینه های دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نیز معاف هستند.

کرانی تاکید کرد: وجود هزینه های مربوط به دادرسی و دفاتر خدماتی در بعضی از موارد به علت نیازمندی مددجویان باعث عدم پیگیری توسط آنها و تضییع حقوقشان می شد که به حمدلله با تصویب قوانین و عقد تفاهم نامه های مختلف با مراجع ذی ربط توسط کمیته امداد ، این مشکل جامعه تحت حمایت نیز مرتفع شده است.

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان ادامه داد: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان،خدمات گسترده ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی(با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه ) و ارائه آموزش های لازم به خانواده های تحت حمایت ارائه می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه