English

شهردار بندرعباس در نشست با وزیر کشور:

حق و حقوق شهرداری‌ها در موارد زیادی پرداخت نمی‌شود

شهردار بندرعباس در حاشیه نمایشگاه و رویدادتعالی حکمرانی شهری طی نشست با وزیر کشور، گفت: حق و حقوق شهرداری‌ها در موارد زیادی پرداخت نمی‌شود.

حق و حقوق شهرداری‌ها در موارد زیادی پرداخت نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، تحلیل و بررسی مواضع مسائل و چالش های مدیریت شهری تبادل نظر بین شهرداران و معاونان حوزه های برنامه ریزی و ارائه راهکارها برای برون رفت از مشکلات و رسیدن به یک مدیریت شهری واحد از جمله مباحثی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. 

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این نشست ضمن پیگیری و طرح موضوع مجموعه مشکلات در فرآیند مدیریت شهر ها، عمل کردن همه ارگانها و سازمانها به مسولیت و ماموریت خود را جزو شاخصه های یک شهر ایده آل و خوب عنوان کرد و افزود: صحبت در مورد مسائل و مشکلات شهرها فراوان است اما تکلیف قانونی و حق و حقوق شهرداری ها در موارد زیادی پرداخت نمی شود. 

وی بیان داشت: بیشترین حجم کار و درخواست ها در شهرها برای شهرداری ها است، اما عملاً شهردار در شهر مسئولیت های معین و مشخصی دارد که گاهاً جلوی خیلی از اقدامات شهرداری ها را می گیرد.

نوبانی در بخش دیگری از سخنان خود بر ارائه خدمات الکترونیکی و درگاهی برای سهولت در انجام وظایف قانونی تاکید کرد و گفت: بحث زیر ساختها در شهر بندرعباس باید تقویت شود چرا که سرمایه اجتماعی به وسیله اعتماد سازی و ارائه خدمات مفید بدست می آید. 

شهردار بندرعباس در پایان عنوان کرد: تعالی حکمران‌ مساله راهبردی مدیریت شهری است، بویژه تحول مدیریت شهری مبنی بر تولید سرمایه اجتماعی که این امکان اثر بخش ترین مساله برای توجه به سرمایه اجتماعی می باشد که برای تحقق آن باید به شکل موضوعی روی مسائل مختلف در بطن جامعه کار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه