English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

دانشگاه‌ها باید در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعال باشند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: دانشگاه‌های آزاد اسلامی باید محلی برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

دانشگاه‌ها باید در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعال باشند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در نشستی با احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی کشور و جمعی از مسئولان که در سالن جلسات اداره‌کل بنیاد شهید برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، اظهار داشت: نسل جوان ما نسلی مستعد، پای کار و انقلابی است ولی مسئولیت‌ ما در قبال این نسل برای تبیین برنامه‌‌های انقلاب و تربیت صحیح اسلامی نقشی بزرگ و حساس است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان خواستار برگزاری همایش‌های دانشجویی، برگزاری اردوها و برگزاری تریبون‌های آزاد برای شنیدن صدای دانشجو شد و افزود: باید بتوانیم از ظرفیت دانشجویان شاهد و ایثارگر هر دانشگاه برای ترویج ایثار و شهادت استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود دانشگاه‌های آزاد محلی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد تا ارزش‌ها و منویات شهدا به خوبی در جامعه دانشجویی تببین شوند.

در ادامه نشست احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اینکه در راستای تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر و ارائه راه‌کارهای مناسب جهت پیشرفت آنان اعلام آمادگی کرد، گفت: این قشر حق بزرگی به گردن ما دارند.

پایان این نشست مباحث مالی، آموزشی و تربیتی دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه