English

نماینده ولی فقیه در استان:

موسم حج بیانگر قدرت بزرگ جامعه مسلمین در جهان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر وحدت‌آفرین‌ بودن مراسم حج تأکید کرد و گفت: این فریضه الهی فرصتی است که می‌توان قدرت بزرگ اسلام را تبیین کرد.

موسم حج بیانگر قدرت بزرگ جامعه مسلمین در جهان است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» روز دوشنبه در دیدار با کارگزاران حج استان کرمانشاه افزود: اهمیت حج بسیار بالاست، وحدت‌آفرین و عزت‌بخش است، زیرا قدرت بزرگ اسلام به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

وی در خصوص ضرورت معرفت به عظمت حج گفت: خداوند دنبال بهانه می‌گردد تا همه بندگانش بهشتی باشند زیرا آن چه ملاک حق تعالی است رحمانیت و رحیمیت است، چون به طور کلی خداوند متعال می‌خواهد ما در نور و آگاهی باشیم و الهی شویم.

امام جمعه کرمانشاه اضافه کرد: حج بعد از نماز اسرار زیادی دارد، زیرا هر روز با مسایلی تازه روبرو می‌شود، بنابراین یکی از وجوه عظمت مسلمانان حج است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: خداوند ما را برای اطاعت نصب کرده و خلق فرموده، زیرا اگر اطاعت را از ما بگیرند، انسان هیچ چیزی ندارد. لذا حج انسان ساز است.

وی تصریح کرد: هدایت فقط مال خداست و این مهم را خداوند متعال با نماز، روزه، حج، زکات و جهاد انجام می‌دهد. لذا این انسان با هدایت و بندگی اشرف مخلوقات و سرآمد آفرینش می شود.

آیت الله علما بیان داشت: باید همه ما بدانیم در طی عمرمان چه اندوخته‌هایی را پس انداز کرده‌ایم این مهم است زیرا این پس‌انداز امروز سرمایه فردای آخرت ماست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه