English

چهارمین شهر زیارتی ایران شمیم رضوی گرفت

خدام حرم رضوی کاروان زیر سایه خورشید به بادرود چهارمین شهر زیارتی در منطقه شمال استان اصفهان رسیدند.

 چهارمین شهر زیارتی ایران شمیم رضوی گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، خدام حرم رضوی در بدو ورود به شهر بادرود به منزل شهید روح الله چراغی رفتند و پدر این شهید معظم را احترام و دیدار کردند.

اجتماع گسترده خانواده، اقوام، آشنایان و همسایگان خانواده چراغی و استقبال بی نظیر آنها از کاروان زیر سایه خورشید در منزل شهید چراغی بیانگر عزت و احترام و افتخار این مردم مؤمن، ولایت‌مدار و مذهبی به حماسه سرخ شهادت و حریم سبز ولایت است.

بیماران بیمارستان فاطمیه بادرود نیز دردمندانی بودند که با حضور خدام حرم رضوی و پرچم سبز رضوی‌ در این بیمارستان دستانشان را دخیل آسمان و  قلبشان را جرعه نوش امید  استجابت کردند.

طنین نجوا و تمنای مادر بیماری نیز که با دیدن پرچم سبز رضوی اشک و تمنا شور و شعورش را به قلیان درآورد دلها را از این همه جوش و خروش لرزاند و چشم‌ها را بارانی کرد.

دل‌های شکسته و قلب‌های منقلب بیماران چون آهوان رمیده از درد و رنج دست به دامان شمس الشموس ضمانت نافه مُشکین  تندرستی را طلب کرد.

کاروان زیر سایه خورشید دلهای بیماران را که به نور امید و شفا روشن کردند به آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس (ع) و شاهزاده محمد (ع) رفتند و پس از زیارت و اقامه نماز مغرب و عشا و برای شرکت در جشن‌ مردمی زیر سایه خورشید با استقبال طبالان وارد حسینیه حضرت ابالفضل(ع) شدند.

حضور گرم و صمیمی، انبوه و پُر شور و شوق مردم میهمان‌نواز بادرود در حسینیه حضرت ابالفضل(ع) این شهر جلوه‌ای از شکوه علوی و مهر رضوی‌ زیر سایه خورشید بود.

هر کسی نجوا و زمزمه‌ای داشت چشم‌های بارانی و دلهای شکسته  با طنین مداح کاروان زیر سایه خورشید شوری دیگر داشت و قلب‌ها را سرشار از روح التجا و آرامش کرد.

حسن ختام جشن مردمی زیر سایه خورشید در حسینیه ابالفضل(ع) شهر بادرود با آیین باشکوه و معنوی پرچم بوسی در دفتر دهه کرامت ۱۴۰۲ ثبت و ضبط شد.

حُسن میهمان نوازی اهالی شهر بادرود با ضیافت شام عباس علافیان برای خدام حرم رضوی گفتاری وصف ناپذیر از محبت و معرفت و ولایت‌مداری آنها دارد.

دیدار خدام حرم رضوی با پدر شهید روح الله چراغی و عیادت از بیماران بیمارستان فاطمیه و حضور در جشن مردمی زیر سایه خورشید در حسینیه حضرت ابالفضل(ع) از برنامه‌های حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان بادرود بود.

علی رمضانی خادم کشیک اول، محمدصادق تقوی خادم کشیک سوم، علیرضا علیشاهی دربان کشیک سوم مداح، حجت‌الاسلام حسین جلیلی روحانی کاروان و احمد کریمی مدیر و اعضای کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود در منطقه شمال استان اصفهان هستند.

منطقه شمال استان اصفهان و دارالمومنین کاشان با حضورخدام حرم و اجرای ۵۰ برنامه پیش بینی شده در شهر و روستاهای منطقه شمال استان اصفهان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود و قمصر روزهای ششم تا ۱۱ خرداد میزبان جشن‌های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» است.

وی همچنین در مورد صفت رأفت و رئوفی امام رضا(ع) رأفت و دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، جانبازان، عیادت از بیماران صعب العلاج، حضور در زندان کاشان، بیمارستان‌ها، مرکز دیالیز کاشان، آسایشگاه سالمندان و معلولین گلابچی، زیارت بقاع متبرکه و شرکت در جشن‌عای مردمی زیر سایه خورشید از جمله برنامه‌های حضور کاروان زیر خورشید در ‌‌منطقه شمال استان اصفهان است.

خادمیاران رضوی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه