English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

خرید حدود ۹ هزار تن کلزا و گندم در مازندران به ارزش ۹ میلیارد تومان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از آغاز خرید کلزا و گندم در مازندران تاکنون 9 هزار و 473 تن کلزا و گندم از کشاورزان مازندرانی خریداری شده است.

خرید حدود 9 هزار تن کلزا و گندم در مازندران به ارزش 9 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی کلیجی با اشاره به آغاز فرایند خرید تضمینی کلزا و گندم در مازندران، اظهار داشت: مراکز خرید کلزا و گندم در استان فعال شده و آماده خرید مازاد محصولات تولیدی کشاورزان استان هستند.

وی ادامه داد: تا 7 خرداد 1402، 6 هزار و 589 تن کلزا از کشاورزان مازندرانی خریداری شد و بهای این محصول به کشاورزانی که تا تاریخ 23 اردیبهشت محصول خودشان را تحویل مراکز خرید دادند، پرداخت شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون حدود 7 میلیارد تومان از بهای خرید کلزا به حساب کشاورزان پرداخت شده است و پیگیری برای پرداخت مابقی طلب کشاورزان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هر کیلو کلزا با قیمت 22 هزار تومان از کشاورزان خریداری می شود، افزود: شهرستان های گلوگاه و بهشهر به ترتیب بیشترین میزان خرید کلزا را تاکنون انجام دادند.

عنایتی به خرید گندم در استان هم اشاره کرد و بیان داشت: تا 7 خرداد 1402، گندم به میزان 2 هزار و 884 تن از کشاورزان مازندرانی به صورت تضمینی خریداری شد.

وی عنوان داشت: بیشترین میزان خرید گندم تاکنون به ترتیب مربوط به شهرستان های بهشهر و گلوگاه بود و این محصول با قیمت 15 هزار تومان به ازای هر کیلو از کشاورزان خریداری می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه