English

مرکز آموزشی شهید آرمان‌ علی‌وردی در شهرک شهید منتظری افتتاح شد

مرکز آموزشی شهید آرمان علی وردی همزمان با دهه کرامت و با حضور خانواده این شهید بزرگوار در شهرک شهید محمد منتظری به بهره برداری رسید.

مرکز آموزشی شهید آرمان‌ علی‌وردی در شهرک شهید منتظری افتتاح شد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان در آئین افتتاح مرکز آموزشی شهید آرمان علی با بیان اینکه نامگذاری این ساختمان به پیشنهاد قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان و به دلیل نوع شهادت این شهید بزرگوار بوده است .

منصور خادمی با بیان اینکه امیدواریم با افتتاح مرکز آموزش شهید آرمان علی وردی بتوانیم دور‌ه‌های آموزشی مثمر ثمر و با اثربخشی بسیار بالا را برگزار کنیم، تصریح کرد: از سوی دیگر نیز می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود در زمینه حرفه آموزی شهرستان‌های اطراف مانند شاهین شهر، خمینی شهر و نجف آباد را محقق سازیم و آنها را برای ورود به بازار کار آماده کنیم.

 وی با بیان اینکه همه باید از ظرفیت‌های ایجاد شده در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ذی­نفع باشند، ادامه داد: ما باید جهادگونه کار کنیم و با همه توان در خدمت مردم ایران باشیم. همچنین عزت الله علی وردی، پدر شهید آرمان علی وردی در این آئین با بیان اینکه یاد شهدا کمتر از راه شهدا نیست، اظهار داشت: در این راستا از مدیریت محترم هلدینگ پتروپالایش اصفهان به دلیل گرامی داشت یاد شهدا قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در چنین شرایطی که همه مشغول کار هستند به یاد شهدا هم هستند و این امر جای قدردانی دارد.

 فرشته مشهدی، مدیر آموزش و تعالی منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در این آئین با بیان اینکه امیدواریم بهره برداری از این مرکز بتواند در تاثیرگذاری بیشتر دوره‌های آموزشی تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: برای توانمندسازی جوانان شاهین شهر به عنوان رسالتی که برای ما تعریف شده است راه‌اندازی این مرکز ضروری بود چرا که در محل شرکت امکان پذیرش این دانش آموختگان نبود.

وی با بیان اینکه علی رغم پیگیری‌های زیاد مراکز فنی و حرفه‌ای شاهین شهر و خمینی شهر تمایلی برای آموزش آنچه ما مدنظر خود برای آموزش نیروی کار مورد نیاز داشتیم را محقق نکردند، گفت: از این رو قرار بر این شد تا ما این مرکز را راه‌اندازی کنیم.

مدیر آموزش و تعالی منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه مدیرعامل هلدینگ همواره بر ایجاد مرکز آموزشی برای شهرک انرژی تاکید داشت، ابراز داشت: با بررسی‌های مختلف به این نتیجه رسیدیم که این ساختمان برای بخش آموزشی بازسازی شود.

افتتاح

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه