English

در کمتر از ۳ ساعت صورت گرفت؛

کشف ۲۰۰ راس دام مسروقه در بویین میاندشت

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از دستگیری سارقان 200رأس دام مسروقه به ارزش 10 میلیارد ریال در کمتر از 3 ساعت خبر داد.

کشف 200 راس دام مسروقه در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حمزه بهرامی بیان داشت: در پی تماس تلفنی یکی  از دامداران  مبنی بر سرقت 200رأس گوسفند و بره  از دامداری وی موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بویین میاندشت قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله موضوع به تمامی واحد های اجرایی  کلانتری ها و پاسگاه های مجاور و همچنین واحد های گشتی اطلاع داده شده و سرانجام با رصد هوشمندانه ماموران  مسیر حرکت احشام مورد شناسایی قرار گرفته و با تعامل اهالی و بسیج مردمی سارقان حین گذر احشام در نقطه صعب العبور مشاهده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با بیان اینکه سارقان به محض رؤیت ماموران اقدام به فرار کردند خاطر نشان کرد:  با تلاش های مردمی و حضور مقتدرانه ماموران در کمتر از 3 ساعت پس از وقوع سرقت  سارقان دستگیر  و 200 رأس دام مسروقه که ارزش آنها توسط کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال ارزیابی شده کشف و به فرد مال باخته مسترد شدند.

سرهنگ حمزه بهرامی در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان این سرقت به مرجع قضائی گفت: به دامداران توصیه می کنیم  از سپردن احشام خود به افراد ناشناس و خردسال و افراد غیر مطمئن خودداری و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق شماره 110به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه