English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فرصتی برای کاهش فقر در جامعه است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان به سیاست دولت برای کاهش فقر در کشور اشاره و اظهار کرد: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فرصتی برای کاهش فقر در جامعه است.

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فرصتی برای کاهش فقر در جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، فرزاد پیشکاری روز چهارشنبه در جلسه قرارگاه کالابرگ الکترونیکی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: تمام کوشش دولت، تامین نیازهای مردم است و طرح کالابرگ الکترونیکی با عرضه ۱۰ کالای اساسی مصرفی در این راستا گام برمی‌دارد.

وی به اجرای طرح شبکه ملی اعتبار (شما) اشاره کرد و افزود: در قالب این طرح، دولت به منظور تقویت سلامت غذایی خانوارها این امکان را برای آن ها ایجاد می کند که با اعتبار یارانه بتوانند یک ماه زودتر کالاهای اساسی را خریداری کنند.

طرح کالابرگ الکترونیک به صورت ملی و در سراسر کشور اجرا می‌شود و در قالب این طرح بالغ بر ۳۵ هزار فروشگاه در تمام نقاط کشور به سامانه «شما» متصل شده‌اند.

در این طرح، اعتبار همه خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، با کارت بانکی سرپرست خانوار از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: شرکت در این طرح و همچنین خرید کالاهای مشمول طرح نیز اختیاری است و الزامی به خرید یک نشان تجاری مشخص نیست.

پیشکاری اضافه کرد: افراد می‌توانند از گروه کالای اعلام شده و از هر نشان تجاری دلخواه خرید خود را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه