English

با حضور مسئولان کشور و استانی صورت گرفت؛

برگزاری هفتمین جشن خودکفایی ۳ هزار مددجوی کمیته امداد در مازندران

هفتمین جشن توانمندسازی و خود کفایی 3 هزار مجری طرح اشتغال با حضور مصطفی خاکسار قائم مقام کمیته امداد، آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، دیگر مسئولین کشوری و استانی در فریدونکنار استان مازندران برگزار شد.

برگزاری هفتمین جشن خودکفایی 3 هزار مددجوی کمیته امداد در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه اظهار داشت: توانمندسازی در کمیته امداد تنها در عرصه اشتغال نیست، در عرصه های مختلف است و رویکرد اصلی ما توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و کار فرهنگی در امداد بسیار مهم است، ادامه داد: تمام تسهیلات پرداخت شده و 30 هزار فرصت شغلی همراه با آموزش بوده و بر همه این فرصت های شغلی نظارت کامل وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران، اقدامات ویژه کمیته امداد را تعامل و همکاری با جهاد کشاورزی، نگاه به مشاغل جدید و دانش بنیان، برگزاری چهار استارت آپ و بیش از 150 ایده نو، برگزاری دورهای آموزشی فرهنگ کار و تلاش برای خانواده ها و... در استان بر شمرد.

وی با بیان اینکه مجریان طرح اشتغال امروز با برگزاری جشن خودکفایی از حمایت کمیته امداد خارج می شوند، گفت: تمام اتفاقات خوب در استان به دلیل همدلی و تعامل خوب مسئولین است.

حجت الاسلام عالیشاه با تشکر از تمامی مسئولین و قدردانی از تمامی همکاران در کمیته امداد که برای رسیدگی به کار محرومین  بسیج شدند، تصریح کرد: احساس لذت خدمت به روز و سریع باید در کام مددجویان تحت حمایت باقی بماند.

گفتنی است؛ این مراسم، با بازدید از غرفه های نمایشگاه اشتغال و کار آفرینی، اهدا تندیس و لوح تقدیر به نفرات برتر، مدیران عامل بانک ها و یاوران اشتغال و تجلیل از آنان به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه