English

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خبرداد؛

کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرضا / یک متهم دستگیرشد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرضا / یک متهم دستگیرشد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ شکرالله پورخاقان بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداخته و موفق شدند 6 دستگاه جارو برقی و یک دستگاه تلویزیون خارجی که پشت بار اصلی کامیون جاساز شده بود را کشف کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به این که کالاهای مکشوفه قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم نیز دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و ارز از اولویت های پلیس بوده و مأموران انتظامی در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد ضمن این که از شهروندان می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه