English

استاندار ایلام:

قرار گرفتن ایلام بعنوان قطب اربعین مدال افتخاری بر گردن مردم این استان است

وزیر کشور و استاندار ایلام ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ساخت یک هزار و ۸۸ واحد نهضت ملی مسکن در شهر ایلام حضور یافتند.

قرار گرفتن ایلام بعنوان قطب اربعین مدال افتخاری بر گردن مردم این استان است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا در این آیین گفت: قرار گرفتن ایلام بعنوان قطب اربعین یک موهبت الهی و مدال افتخاریست که برگردن مردم این استان آویخته شده است.

 بهرام‌نیا ادامه داد:ایلام قطب اربعین و پایتخت خادمان اباعبدالله ( ع ) است و برای برگزاری کنگره بزرگ اربعین اقدامات بسیار خوبی از ابتدای دولت سیزدهم انجام شده است.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از سفر ارزان و ایمن و راحت نصیب زوار اربعین حسینی در این استان شده است که این مهم نتیجه تلاش مسئولان در زمینه راه و جاده‌سازی و ایمنی راه‌ها است‌.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در ادامه با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم برای ساخت ۴ میلیون مسکن طی چهار سال، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم دولت ایران قوی توجه ویژه به ساخت و ساز مسکن ملی بوده است که از هدفگذاری مجموع ۴ میلیون طی چهار سال در کشور، بر این اساس ۳۲ هزار واحد مسکونی در قالب اجرای طرح ملی مسکن در استان ایلام ساخته می شود.

۱۵ هکتار برای ساخت یک هزار و ۸۸ واحد مسکن ملی در شهر ایلام در نظر گرفته شده است که برای ساخت این واحدها ۳۵۰ میلیون تومان آورده متقاضی و ۳۵۰ میلیون در قالب تسهیلات ۴ درصد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه