English

شورای اداری شرکت آب منطقه ای استان اصفهان برگزار شد

با حضور مدیر عامل، اولین جلسه شورای اداری شرکت آب منطقه ای اصفهان برگزار شد.

شورای اداری شرکت آب منطقه ای استان اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اولین جلسه شورای اداری شرکت آب منطقه ای استان اصفهان در سالجاری با حضور حسن ساسانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان، اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران و روسای حوزه ستادی و اداره های منابع آب شهرستان های تابع در محل سالن جلسات شرکت برگزار شد .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان در ابتدای این جلسه ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها، گرامیداشت روز دختر و فرا رسیدن دهه کرامت گفت: تلاش های بی وقفه همکاران در حوزه های مختلف باعث حفظ حالت مطلوب و رو به رشد روند فعالیت های شرکت خواهد شد .

وی با اشاره به ابلاغ قانون بودجه 1402، تصریح کرد: نحوه تخصیص مواردی نظیر کنتور هوشمند به کشاورزان به زودی اعلام خواهد شد.

ساسانی ضمن تقدیر از تلاش های همکاران برای رسیدن به اهداف بالادستی و ماموریت های کلان شرکت افزود: مدیران و همکاران در جهت بهبود و پیشبرد امور جاری شرکت اهتمام ویژه ای داشته باشند و تا حد امکان مسائل مربوط به آب را بدون ارجاع به دادگاه و کمیسیون های قضایی حل و فصل نمایند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به در نظر گرفتن تبعات خسارت به آبخوان تصریح کرد: در محاسبه مواردی نظیر خسارت به آبخوان همه جهات لحاظ شود.

وی با تأکید بر مسائل و چالش های توزیع آب خواستار شفاف سازی بیشتر در این حوزه شد.

در ادامه با توجه به کسب رتبه دستگاه برتر در استان به لحاظ عملکرد مدیریت مالی و ذیحسابی شرکت، از احمدرضا عابدی، مدیر این مجموعه، با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

در این جلسه همچنین گزارش بهره برداری از سامانه رصد و پایش منابع آب و عملکرد دفتر حراست و امورمحرمانه شرکت، ارائه شد و با توجه به عملکرد خوب شرکت در شاخص های جشنواره شهید رجایی از دفتر مدیریت رودخانه ها و سواحل و حراست و امور محرمانه تقدیر شد.

در پایان مدیران حوزه مختلف ستادی و اداره های تابعه مشکلات موجود در حوزه های تخصصی خود مطرح کردند و مهندس حسن ساسانی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان و دکتر بابک ابراهیمی، معاون منابع انسانی،  مالی و پشتیبانی، ضمن پاسخگویی، پیشنهادهایی برای بهبود روندها در شرکت را تشریح نمودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه