English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان برای بیماران صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: بالغ بر یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان کمک هزینه های درمان بیماران نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در سال گذشته از طریق صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج پرداخت شد.

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان برای بیماران صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته با همکاری صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج برای بیماران نیازمند تحت حمایت، اظهار داشت: سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان اسناد مرتبط به بیماران تحت حمایت به صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج ارسال شد که بالغ بر یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان مصوب و هزینه های آن پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه طبق اساسنامه این صندوق، سازمان بیمه سلامت ایران اقدام به پوشش مازاد هزینه های دارو و خدمات بیماران خاص و صعب العلاج می کند، افزود: ۱۰۷ بیماری‌ خاص و صعب العلاج ابلاغی از سوی وزارت بهداشت شامل؛ تالاسمی، هموفیلی، ام اس، بیماران دیالیزی، بال پروانه‌ای، انواع تیپ‌های اس ام ای، اوتیسم، سرطان، سکته مغزی، بیماران مزمن روانی و ... مشمول حمایت های این صندوق می باشد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه برای این بیماران تمهیداتی اتخاذ شده تا در زمان دریافت خدمات تشخیصی و درمانی از کاهش پرداخت بهره مند شوند، ادامه داد: به منظور برخورداری از مزایای ترتیب داده شده در اساسنامه صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج، بیماران تحت حمایت این نهاد می توانند با ارائه مستندات پزشکی، سهمی از هزینه های درمان خود را دریافت می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه