English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

توزیع بیش از ۶ هزار بسته پوشینه بین بیماران صعب العلاج و سالمندان کمیته امداد اصفهان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از توزیع بیش از 6 هزار بسته پوشینه بین بیماران صعب العلاج و سالمندان کمیته امداد اصفهان در سال جاری خبر داد.

 توزیع بیش از 6 هزار بسته پوشینه بین بیماران صعب العلاج و سالمندان کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی گفت: در مرحله دوم توزیع پوشینه، برای کمک به بیماران صعب العلاج و سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان بیش از 6 هزار بسته توزیع شد. 

وی با تاکید به نیازهای بیماران صعب العلاج و سالمندان زمین گیر، اظهار داشت: خدمات ارائه شده به این گروه هدف در قالب هزینه های درمان مکمل، تهیه تجهیزات مورد نیاز از قبیل ویلچر، تخت و تشک طبی، پوشینه، واکر، عصا و هزینه نگهداری سالمندان نیازمند مراقبت در منزل است.

هادی بنایی با اشاره به توزیع مرحله دوم بسته های پوشینه بین بیماران و سالمندان تحت حمایت، ادامه داد: 6هزار و 180 بسته پوشینه به ارزشی بالغ بر 837 میلیون و 714 هزار تومان برای کمک به خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبتی این گروه توزیع شده است.

وی یکی از اولویت های امداد را حمایت از بیماران و سالمندان نیازمند دانست و افزود: این افراد علاوه بر بیماری و سالمندی با مشکلات دیگری همچون محرومیت و عدم دسترسی به منابع و امکانات روبرو هستند که با کمک امداد و یارانه دولت می توانند بخشی از نیازهای خود را مرتفع کنند، اما همچنان گروهی از آنان در تامین معاش خود می مانند. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان، با دعوت از عموم مردم برای حمایت از جامعه هدف این نهاد، گفت: با توجه به افزایش جمعیت سالمندی باید بتوانیم دغدغه های سالمندان و مشکلات را رصد کرده و برای آنها راهکارهایی ارائه دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه