English

مدیر حج و زیارت هرمزگان خبرداد؛

اعزام یک هزار و ۳۸۰ زائر هرمزگانی به سرزمین وحی

مدیر حج و زیارت هرمزگان گفت: امسال یک هزار و ۳۸۰ زائر حج تمتع در قالب ۹ کاروان و شش پرواز از این استان عازم سرزمین وحی می‌شوند.

اعزام یک هزار و ۳۸۰ زائر هرمزگانی به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی اصغر دهقانی مدیر حج و زیارت هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پنج پرواز زائران چهارم و پنجم خردادماه از فرودگاه بندرعباس و یک پرواز ۲۶ خردادماه از فرودگاه قشم عازم مکه مکرمه انجام می‌شود افزود: زائران اعزامی به حج تمتع ۲۵روز در مکه مکرمه به انجام مناسک حج می‌پردازند و سپس به مدت شش روز در مدینه منوره هستند.

وی به زمان بازگشت حاجیان اشاره و اظهار کرد: زائران حج تمتع که از فرودگاه بندرعباس اعزام شده، مجدد چهارم و پنجم تیرماه و زائران فرودگاه قشم نیز ۲۶تیرماه وارد میهن می‌شوند.

دهقانی ادامه داد: زائران حج تمتع هرمزگان در قالب ۹ کاروان متشکل از هفت کاروان اهل سنت و دو کاروان شیعه بوده که بیشترین کاروان مربوط به شهرستان بندرعباس و حوزه شرق استان با چهار کاروان است.

به گفته وی، سه کاروان حج تمتع هرمزگان نیز از قشم، یک کاروان از بندرلنگه، پارسیان و بستک و یک کاروان از بندرخمیر است.

مدیر حج و زیارت هرمزگان اظهارداشت: کوچکترین زائر استان دختر هشت ساله متولد ۱۳۹۴ و مسن‌ترین زائر نیز مردی ۹۵ ساله متولد ۱۳۰۷ است.

وی در ادامه یک هزار و ۳۸۰ زائر هرمزگان را شامل زائران و عواجرایی همچون مدیر کاروان، پذیرایی، خدمات و درمان عنوان و ابراز کرد: ۷۳۹ نفر از زائران حج امسال زن و ۶۴۱ نفر مرد هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه