English

هاشمی، گزینه جدی برای معاونت عمرانی استانداری هرمزگان

طی روزهای گذشته اسامی بسیاری برای تصدی پست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان مطرح شده است که به نظر می‌رسد «سید فخرالدین هاشمی» نسبت به سایر گزینه‌ها شانس بیشتری دارد.

هاشمی، گزینه جدی برای معاونت عمرانی استانداری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، با رفتن «رضا مدرس» از معاونت عمرانی استانداری هرمزگان به سازمان انرژی اتمی هر روز بر گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب فردی جایگزین افزوده شده است.

این معاونت مهم که البته در سال‌های گذشته به دلیل نبود بودجه‌های مناسب با چالش‌های بسیاری مواجه بوده است، خواهان بسیاری دارد و به همین دلیل نیز افراد بسیاری به استاندار هرمزگان پیشنهاد شده‌اند.

«فؤاد مرادزاده» فرماندار فعلی بندرلنگه، «آرش رضایی» مدیرکل سابق راه و شهرسازی و «محمد مرودی» فرماندار فعلی بندرعباس از گزینه‌های مطرح شده هستنداما به نظر می‌رسد که «سید فخرالدین هاشمی» مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان از سایر گزینه‌ها شانس بیشتری دارد و باید دید که مذاکرات با وی تا کجا پیش خواهد رفت و آیا هاشمی این پست را خواهد پذیرفت؟!

در شرایطی که «مهدی دوستی» نشان داده که کمتر معاونان خود را وارد بازی می‌کند و بیشتر تمایل دارد که کارها به‌صورت شخصی پیگیری و اجرا کند، شاید ورود هر فردی به دایره‌ی معاونان شعاع حرکتی مناسبی را برای وی در پیش نداشته باشد و همین مسئله نیز هاشمی را حتماً دچار تردید خواهد کرد.

البته بنا بر گمانه‌زنی‌ها هاشمی چندان بدش هم نمی‌آید که به‌عنوان نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خود را مطرح کند و استعفایش از مدیرکلی نوسازی مدارس هرمزگان نیز بی‌شک به این تمایل بی‌ربط نخواهد بود.

در وضعیتی که دولت وعده‌ی ساخت میلیونی مسکن را داده است، خالی ماندن پستی حساس همچون معاونت عمرانی این برنامه و سایر برنامه‌های عمرانی را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد و متضرر اصلی آن آحاد فرودست جامعه خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه