English

فعالیت بیش از ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برای ساخت بزرگراه در محورهای شمال سیستان و بلوچستان

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان از فعالیت بیش از ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برای ساخت بزرگراه در محورهای تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

فعالیت بیش از ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برای ساخت بزرگراه در محورهای شمال سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری امروز در بازدید از ساخت بزرگراه در محورهای زاهدان -زابل و زاهدان- بیرجند اظهار داشت: این اداره کل به تعهدی که به مردم داده است پایبند بوده و با تمام توان تلاش سعی دارد عقب ماندگی تاریخی استان را در حوزه داشتن بزرگراه جبران نماید.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین خواسته های مردم استان سیستان و بلوچستان توسعه بزرگراه بوده چرا که راه لازمه توسعه این منطقه است، ادامه داد: از ابتدای سالجاری با وجود ماه مبارک رمضان تمامی ۱۱ کارگاه راه سازی استان فعال شد.

وی ادامه داد: همچنین این اداره کل در ۲۰ روز اخیر با ظرفیت مناسب یعنی بیش از ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات روی تعهد خود تمرکز کرده است بطوری که امید می رود در سالجاری و سال آینده ۲ شهر نصرت آباد و زابل به صورت دوبانده به زاهدان متصل شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: همچنین پل شیله نیز در اولویت بهره برداری این اداره کل قرار دارد. اکبری تصریح کرد: این اداره کل هم اکنون در ۱۰۰ کیلومتر از محورهای حوزه شمال استان در حال ساخت بزرگراه است و بزودی ۶۰ کیلومتر دیگر نیز به سطح افزوده خواهد شد و این مهم تا تکمیل شبکه بزرگراهی درون و بیرون استانی ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: خدمت به این سرزمین و مردمان صبور آن افتخار ماست از این رو با همه سختی های پیش رو به ویژه کمبود اعتبارات در این مسیر سخت، پر تلاش حرکت خواهیم کرد تا بتوانیم امسال بخشی مهمی از محورها به صورت دوبانده آماده بهره برداری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه