English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان خبر داد؛

حضور ۳۷ شرکت تولیدی گیلان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به حضور 37 شرکت تولیدی استان در نمایشگاه توانمندیهای صادراتی " اکسپو 2023" اعلام کرد: حضور استان پر استعداد گیلان در این نمایشگاه ها منجر به معرفی ظرفیت ها و شناخت بیشتر آنها می شود.

حضور 37 شرکت تولیدی گیلان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سید محمد اسحاقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان ، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور معنادار گیلان در پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران، اظهار کرد: محصولات حوزه صنایع غذایی، دارویی، سلولزی و دیگر صنایع غرفه گیلان در نمایشگاه اکسپو2023 شرکت داشتند و همین حضور می تواند به رشد اقتصادی استان کمک شایانی کند.

وی با تاکید بر تقویت زنجیره ارزش محصولات تولیدی استان  که به ایجاد بازارهای هدف می انجامد، یادآور شد:  این زنجیره می تواند اقتصاد و اشتغال پایداری برای استان رقم بزند به ویژه آنکه همه شهرستان های گیلان از جمله لاهیجان ظرفیت های خوبی دارند که مقرر شده  در این شهرستان منطقه ویژه اقتصادی ایجاد شود.

پنجمین نمایشگاه توانمندی صادراتی جمهوری اسلامی ایران با حضور حدود ۷۵۰ شرکت داخلی و با عرضه ۱۲ گروه کالایی از جمله محصولات دانش‌بنیان، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی و ... 17 تا 20 اردیبهشت ماه درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار و مورد استقبال گسترده ای قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه