English

استاندار گیلان:

مسیر خدمت به مردم با الگوگیری از شهدا روشن می شود/ اخلاص در عمل، رمز ماندگاری شهداست

استاندار در دیدار با جمعی از فرزندان شهدای شاغل در استانداری و فرمانداری های گیلان گفت: مسیر خدمت به مردم با الگوگیری از شهدا روشن می شود.

مسیر خدمت به مردم با الگوگیری از شهدا روشن می شود/ اخلاص در عمل، رمز ماندگاری شهداست

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی، استاندار، امروز (چهارشنبه) در نشست صمیمی با جمعی از فرزندان شهدای شاغل در استانداری و فرمانداری های استان افزود: امانت خدمت و نیز صیانت از آرمان‌ها، هر دو از سوی شهدای والامقام به ما سپرده شده و باید تلاش کنیم که امانت دار خوبی باشیم و با خدمت صادقانه به مردم، رضایت شهیدان و خداوند را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه به تأسی از خداوند متعال و هدایت شهدا زیر پرچم ولایت گام بر می داریم، بیان داشت: با تمسک به امامت و ولایت و الگوگیری  از شهدا به عنوان مشعل دار راه حق، مسیر خدمت به مردم روشن می شود.

عباسی با بیان اینکه خانواده شهدا با صبری زینبی، عزتمندانه در جامعه می درخشند، افزود: به طور قطع فرزندان شهدا در مسیر منویات پدران گرانقدرشان، علی رغم تحمل سختی های فراوان، خود نگین درخشان خدمت به مردم هستند.

در این نشست صمیمانه دو ساعته هریک از فرزندان شهدا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

در این نشست علاوه بر بیان مطالب توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، محمدرضا حق بین مشاور و مسئول امور ایثارگران استانداری گیلان نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت صورت گرفته ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه