English

رئیس دادگستری کجور خبر داد؛

از پیگیری قطع فیبر نوری تا دستگیری سارقان ۸۰۰ میلیونی در کجور

رئیس دادگستری کجور از پیگیری ها برای رفع قطع مجدد فیبر نوری در بخش کجور و دستگیری سارقان 800 میلیون اموال از منزل مسکونی در شهر پول کجور خبر داد.

از پیگیری قطع فیبر نوری تا دستگیری سارقان 800 میلیونی در کجور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، میثم اکبری در گفتگو با خبرنگار موج با اشاره به قطع مجدد فیبر نوری و وصول اعتراضات شدید مردمی، اظهار داشت: با توجه به عدم اقدام به موقع نهادهای اجرایی مربوطه، در راستای احقاق حقوق عامه در این زمینه ورود پیدا کردم و موضوع قطعی‌های مکرر و پیاپی، وفق ماده ۱۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری ۹۲ از هرگونه عملیات حفاری گاز تا زمان تعیین خطوط ارتباطی جایگزین، جلوگیری به عمل آمد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود مسئولین مربوطه شهرستان نوشهر جهت ایمن‌سازی کابل‌های فیبر نوری از دوآب تا کدیر جهت جلوگیری از سرقت‌های احتمالی و پیگیری هشت کیلومتر باقی‌مانده فیبر نوری به کجور که توسط شهرستان همجوار در حال اجرا است، پیگیری لازم را داشته باشند و با مراجع انتظامی حوزه قضایی کجور در راستای پیشگیری از وقوع جرم نهایت همکاری کنند تا به زودی امکان ادامه فعالیت حفاری با تعیین خطوط ارتباطی جایگزین فراهم گردد.

رئیس حوزه قضایی بخش کجور در ادامه از دستگیری سارقان 800 میلیونی منزل خبر داد و افزود: با دستور قضایی و درایت مأمورین اداره اگاهی شهرستان نوشهر سارقان ۸۰۰ میلیون اموال از منزل مسکونی در شهر پول دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین مجرم کلاهبرداری که کنار دستگاه‌های عابربانک با جابجا نمودن کارت‌های بانکی مال باختگان نسبت به خالی کردن حساب‌های آنها مبادرت می‌کرد که اخیر یک مورد آن در بخش کجور واقع شده بود توسط پلیس آگاهی شهرستان نوشهر به دام قانون افتاد و روانه زندان شد.

اکبری در پایان گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه نیز، هرگونه اقدامات پیچ‌ بُری در عصر پنجشنبه و روزهای جمعه به جهت جلوگیری از حوادث ناگوار احتمالی ممنوع و مراتب به پیمانکار مربوطه ابلاغ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه