English

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران مطرح کرد؛

اعزام ۴۷۸۷ مددجو به اردوهای آموزشی، تربیتی و زیارتی در سال ۱۴۰۱

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مازندران گفت: در سال گذشته 4787 نفر از مدد جویان تحت حمایت در استان مازندران به اردوهای آموزشی، تربیتی و زیارتی اعزام شدند.

اعزام 4787 مددجو به اردوهای آموزشی، تربیتی و زیارتی در سال 1401

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، اسماعیل آرامجان اظهار داشت: در این اردوها برنامه های آموزشی مانند اخلاق عملی، سبک زندگی دینی اسلامی از منظر ائمه اطهار(ع)، برگزاری جلسات کارگاه مهدویت، نقش نماز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، بصیرت دینی، آسیب شناسی فضای مجازی، سیره شهدا، دیدار با خانواده های مدافع حرم برای مددجویان برگزار شد.

وی با اشاره به اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی مشهد ،شوق زیارت، قم ، عتبات عالیات اردوهای یک روزه استانی و...، ادامه داد: از مجموع افراد اعزام شده به سفرهای زیارتی 740 نفر در برنامه پیاده روی اربعین به کربلا اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان مستقر در کانون‌های فرهنگی (دائم _معرفی به سایر دستگاه‌ها ) بیان داشت: 2070 نفر از دانش آموزان و دانشجویان از خدمات کانون های فرهنگی بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه 11777 دانشجو و طلاب از اعتبارات شهریه و کمک هزینه تحصیلی بهره مند شدند، افزود: در جمع کل سه مقطع تحصیلی نیز به 15478 دانش آموز تحت حمایت لوازم التحریر، پوشاک و ابزار آموزشی اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه