English

طی سه سال گذشته انجام شد؛

نظارت کمیته امداد استان مرکزی بربیش از ۱۲ هزار طرح اشتغال

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی سه سال اخیر نظارت بر بیش از ۱۲ هزار طرح اشتغال توسط ناظران طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان مرکزی انجام شده است.

نظارت کمیته امداد استان مرکزی بربیش از ۱۲ هزار طرح اشتغال

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مجید مومنی، اظهار کرد: بازدید، نظارت فنی و کارشناسی قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال جاری مددجویان می‌تواند گام مؤثری در توانمندسازی اقتصادی آنها باشد.

وی با بیان اینکه یکی از امتیازات طرح‌های اشتغال کمیته امداد بازدید، نظارت فنی و کارشناسی است، گفت: اجرای بازدیدهای فنی از طرح‌های اشتغال از اتلاف وقت و هزینه مجریان جلوگیری کرده و می‌تواند به تسهیل شرایط برای توانمندسازی خانواده‌ها کمک کند.

 مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی بیان داشت: طی سه سال اخیر نظارت بر بیش از ۱۲ هزار طرح اشتغال توسط ناظران طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان مرکزی انجام شده است.

مومنی، کمک به ایجاد اشتغال پایدار، مولد و درآمدزا را از اهداف نظارت در واحد اشتغال عنوان و تصریح کرد: پیشگیری از انحراف سرمایه تحویلی به خانواده‌ها، کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان شاغل، ارتقای سطح علمی و آگاهی مجریان طرح‌های اشتغال از طریق آموزش چهره به چهره توسط ناظرین فنی، پیشگیری از بروز خسارت به طرح‌های اشتغال، آموزش بیمه و بازاریابی محصولات مددجویان از نقاط قوت بازدیدهای فنی و کارشناسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه