English

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبرداد:

تحویل بیش از ۲۵۰ واحد مسکونی به مدد جویان کمیته امداد

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در بازدید از طرح های بسیج سازندگی شهرستان آوج از تحویل بیش از ۲۵۰ واحد مسکونی به مدد جویان کمیته امداد خبر داد.

تحویل بیش از ۲۵۰ واحد مسکونی به مدد جویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سرهنگ پاسدار ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از طرح های بسیج سازندگی در آوج که همزمان با هفته بسیج سازندگی صورت گرفت، ضمن قدردانی از خدمات نیروهای جهادی گفت: در قالب تفاهم نامه ای که با کمیته امداد منعقد شد بسیج سازندگی متعهد به ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی برای مدد جویان کمیته امداد شد که با تلاش نیروهای جهادی، ۲۵۰ واحد مسکونی تحویل مدد جویان کمیته امداد گردید.

وی با اشاره به اقدامات موثر سپاه در راستای ساخت مسکن برای اقشار ضعیف جامعه بیان کرد: بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی در مرحله سفت کاری و نازک کاری قرار دارد که با برنامه های تدوین شده تا پایان سال جاری تحویل مدد جویان کمیته امداد که ولی نعمتان ما هستند خواهد شد.

سرهنگ طاهرخانی تصریح کرد: اقدامات شایسته ای در بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان برای محرومیت زدایی در مناطق مختلف برنامه ریزی و در دست اجرا دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی