English

ارائه بیش از ۱۲۸ خدمت دندانپزشکی به افراد کم برخوردار هرمزگان

مسئول گروه جهادی دندانپزشکی از ارائه بیش از 128 خدمت دندانپزشکی رایگان به دانش آموزان و افراد کم برخورد در استان هرمزگان خبر داد.

ارائه بیش از 128 خدمت دندانپزشکی به افراد کم برخوردار هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امین بلوچ مسئول گروه جهادی دندانپزشکی اظهار داشت: گروه جهادی دندانپزشکی طی یک هفته حضور در برخی از شهرستان ها استان هرمزگان به بیش از 128 نفر خدمت به دانش آموزان و افراد کم برخوردار ارائه کردند.

وی افزود: ویزیت رایگان دندانپزشکی با حضور ۸۰ دندانپزشک از مرکز استان به صورت جهادی و با همکاری مرکز نیکوکاری مدافعان سلامی این کار خداپسندانه به دانش آموزان و افراد کم برخوردار انجام شد.

مسئول گروه جهادی دندانپزشکی عنوان کرد: خدمات دندانپزشکی این گروه جهادی در بخش های کشیدن، عصب کشی، ترمیم و آسیب های دندان بوده است.

بلوچ در ادامه اذعان داشت: طی یک هفته حضور گروه جهادی در دانشکده دندانپزشکی بندرعباس واقع در بیمارستان شریعتی و در شهرستان میناب به دانش آموزان ارائه خدمت کرد.

وی در پایان افزود: اعزام گروه جهادی دندانپزشکی به استان هرمزگان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و فولاد هرمزگان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه