English

پلمب کردن اماکن مسافری و توریستی بخاطر بی‌حجابی ضربه مهلکی به صنعت گردشگری کشور است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: پلمب کردن اماکن مسافری و توریستی بخاطر بی‌حجابی ضربه مهلکی به صنعت گردشگری کشور است.

پلمب کردن اماکن مسافری و توریستی بخاطر بی‌حجابی ضربه مهلکی به صنعت گردشگری کشور است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌غربی، عزت‌الله ضرغامی در شاهین‌دژ گفت: منابع و هزینه‌های ما محدود است و با معجزه نمی‌شود این محدودیت‌ها را جبران کرد بلکه باید راهکار ارائه داد. ما یک راهکار برای این موضوع پیدا کردیم که مورد هجمه سنگین رسانه‌ها قرار گرفته و می‌گویند دولت می‌خواهد آثار تاریخی کشور را تاراج کند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خاطرنشان کرد: از آنجایی که دولت توان مالی برای مرمت و احیای بناهای تاریخی را ندارد، در نظر دارد از بخش خصوصی برای مشارکت در مرمت این آثار استفاده کند. این موضوع در چارچوب قانون است و مردم در این طرح هم سرمایه‌گذاری کرده هم پس از مرمت، بناهای تاریخی را مدیریت می‌کنند.

او اضافه کرد: مرمت بناهای تاریخی توسط بخش خصوصی پیش از مسئولیت من آغاز شده و بنده تنها به این طرح سرعت داده‌ام، چرا که اگر این آثار مرمت نشود تخریب شده و از بین خواهد کرد.

وی گفت: وقتی خانه عامری‌ها در کاشان پلمب می‌شود در حالی که گردشگر خارجی در این هتل اقامت داشته و افراد زیادی اتاق‌های آن را رزرو کرده اند، این افراد پس از پلمب کردن آواره خیابان‌ها می‌شوند و با چنین کاری ضربه مهلکی به صنعت گردشگری کشور وارد می شود.

ضرغامی اظهار کرد: پلمب کردن مکان‌های اقامتی به‌دلیل بی‌‌حجابی راهکار نیست. اگر من چنین جمله‌ای را می‌گویم برخی ها اینطور تبلیغ می کنند که ضرغامی مخالف حجاب است! اما تنها هدف و منظور من این است که پلمب کردن راهکار مقابله با بی‌حجابی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه