English

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان خبرداد:

۱۴۸ هزارنخ سیگارخارجی قاچاق درتوقیف پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف 148 هزارنخ سیگارخارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال ودستگیری یک نفر در این خصوص خبرداد.

148 هزارنخ سیگارخارجی قاچاق درتوقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم طرح های مقابله با خرید، فروش و عرضه کالای قاچاق، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان تاکستان حین گشت زنی درآزادراه "قزوین-زنجان" به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن راصادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن ازمحل را داشت، با سرعت عمل ماموران در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، 148 هزارنخ سیگار خارجی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفردراین خصوص دستگیرشد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه