English

رئیس اداره ایمنی وترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

عملیات ایمن سازی فیزیکی محوطه و اطراف مدارس واقع در حاشیه راه قزوین اجرا شد

رئیس اداره ایمنی وترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت:عملیات ایمن سازی فیزیکی محوطه و اطراف مدارس واقع در حاشیه راه تعدادی از روستاهای قزوین اجرا شد.

عملیات ایمن سازی فیزیکی محوطه و اطراف مدارس واقع در حاشیه راه قزوین اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، ابراهیم شنوافلاح رئیس اداره ایمنی وترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت:این عملیات به منظور ارتقای ایمنی و جلوگیری از حوادث احتمالی  در اطراف مدارس روستاهای باورس، حسن آباد، ناصر آباد و عبدل آباد اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح با نصب تابلو و علائم، خط کشی عابر پیاده، نصب سرعتکاه و چراغ چشمک زن تلاش می­شود تا ایمنی لازم برای تردد دانش ­آموزان در راه مدرسه فراهم شود.

شنوافلاح ادامه داد:ایمن سازی فیزیکی اطراف مدارس واقع در حاشیه راه، یک بخش از فعالیت اداره ایمنی و ترافیک در بخش دانش آموزی است و بخش دیگر آن را نکات آموزشی شامل می شود که در قالب برنامه های هنری و نمایشی، موضوعات ایمنی به دانش آموزان آموزش داده می­ شود.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ­ای استان قزوین افزود:توزیع اقلام آموزشی و فرهنگی نیز از دیگر اقدامات قابل انجام در این طرح است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه