English

ساخت مستند از قهرمانان ورزشی و جوانان موفق سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: ساخت مستندهای فاخر از قهرمانان ورزشی و جوانان موفق سیستان و بلوچستان در دستور کار قراردارد.

ساخت مستند از قهرمانان ورزشی و جوانان موفق سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  موج در سیستان و بلوچستان؛ نشست مشترک "عباس شیبک" سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه با "علیرضا کیخا" مدیرکل صدا و سیما استان، برگزار شد.

 در این نشست بر در دستور کار قرار گرفتن امنیت ورزش، بویژه حفاظت از قهرمانان نخبه استان و تبدیل شدن دهکده ورزشی المپیک  به پاتوق فرهنگی ورزشی کلانشهر زاهدان تاکید شد.

گردهمایی پیشکسوتان ورزشی و تجلیل از ذخایر طلایی استان با ساخت مستند فاخر، چشم انداز حضور تیم باشگاهی سیستان و بلوچستان در لیگ های معتبر کشور، ساخت مسابقه فاخر تلویزیونی با محوریت بازیهای بومی محلی بعنوان اصالت و هویت اصلی سیستان و بلوچستان و برنامه ریزی برای تولیدات فرهنگی ورزشی با روحیه نشاط و شادابی محورهای نشست بود.

استفاده از ظرفیت بزرگ مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در حمایت از زیرساخت های حوزه ورزش و جوانان کارگاه های اشتغال زایی با حمایت پارک علم و فناوری برای جوانان خلاق و ایده پرداز، ساخت مستند شب خاطره با روایت بانوان موفق سیستان و بلوچستان در حوزه های مختلف و  مستند فاخر از جوانان و سازمان های مردم نهاد موفق سیستان و بلوچستان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه