English

مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان خبرداد؛

توقیف ۶۲۴ ادوات برداشت و دستگاه حفاری غیرمجاز آب در استان اصفهان

مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان از توقیف 624 ادوات برداشت و دستگاه حفاری غیرمجاز آب در استان خبر داد.

توقیف 624 ادوات برداشت و دستگاه حفاری غیرمجاز آب در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن ساسانی در حاشیه بازدید معاون تلفیق و امور تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیر حوضه آبریز رودخانه زاینده‌رود گفت: 300دستگاه حفاری غیر مجاز آب و 324  ادوات غیر مجاز برداشت آب سطحی از سال 1401 تا کنون در استان اصفهان توقیف شده است.

وی میزان برآورد ارزش ریالی توقیفات صورت گرفته را 12 میلیارد و 85 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: اجرای احکام اعم از تخلیه منصوبات غیرمجاز، پر، مسدود و مسلوب المنفعه چاه‌های غیرمجاز به صورت جدی در استان اصفهان پیگیری می شود و تا کنون از 16 هزار و 500 مورد تخلف لحظه ای در زمینه حفاری یا برداشت آب جلوگیری شده است.

ساسانی با اشاره به دریافت گزارش های مردمی به صورت شبانه روزی از طریق سامانه 3848 افزود: طی دو سال اخیر بیش از 39 هزار مورد تماس مردمی از سراسر استان اصفهان دریافت و ثبت شده است.

وی با تأکید بر تسهیل ارتباط با مردم تصریح کرد: ثبت و رسیدگی به هر گونه تخلفات آبی از طریق سامانه تلفنی 3848 امکان پذیر است.

گفتنی است، مهندس علیرضا الماسوندی، معاون تلفیق و امور تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیر حوضه آبریز رودخانه زاینده‌رود و حوضه‌های جنوب‌غربی فلات در سفر خود به اصفهان از یگان حفاظت و سامانه 3848 شرکت آب منطقه ای اصفهان بازدید کرد.

اب منطقه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه