English

رئیس توسعه حل اختلاف و داوری فارس:

یک محکوم به قصاص پس از هفت سال، از قصاص رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت

رئیس توسعه حل اختلاف و داوری استان فارس گفت: در راستای پویش «به عشق امام رئوف می‌بخشم»، اولیای دم در شهرستان مرودشت، یک محکوم به قصاص را پس از هفت سال بخشیدند.

یک محکوم به قصاص پس از هفت سال، از قصاص رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت

به گزارش خبرگزاری موج فارس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی توانی در این خصوص افزود: برای رسیدگی به یک موضوع درگیری که در سال ۱۳۹۴ رخ داده بود، پرونده‌ای در شعبه اول کیفری یک استان فارس مطرح و حکم به قصاص محکوم صادر و پس از طی مراحل قانونی، در نهایت با تایید دیوان عالی کشور این حکم در آستانه اجرا قرار گرفت.

وی گفت: به منظور ترویج فرهنگ صلح و سازش و در راستای پویش به «عشق امام رئوف می‌بخشم» با همت مسؤلان دادگستری شهرستان مرودشت به خصوص دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، امام جمعه مرودشت و با همکاری و تلاش‌های شعبه ۱۴ شورای حل اختلاف این شهرستان، رضایت اولیای دم جلب و محکوم به قصاص پس از هفت سال از قصاص رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به پیگیری‌های مستمر صلح و سازش در پرونده‌های قتل از سوی توسعه حل اختلاف و داوری استان یادآورشد: گذشت و بخشش معامله با خداوند متعال است و اجر و ثواب این کار ارزشمند را خداوند متعال خود در قرآن کریم متقبل فرموده است.

 پویش «به عشق امام رئوف می‌بخشم»، ابتکاری از سوی ستاد صبر قوه قضاییه است تا به حرمت میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) خانواده‌های اولیای دم از قصاص صرف نظر کرده و اقدام به بخشش کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه