English

معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری چالوس:

لایروبی و ساماندهی به‌موقع انهار در شهر چالوس مانع خسارت جدی در بارندگی‌های شدید اخیر شد

معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری چالوس با اشاره به تغییرات جوی در روزهای اخیر گفت: با توجه به بارش شدید باران در روزهای اخیر و تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل ستاد مدیریت بحران شهرداری چالوس و پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با تشکیل جلسات از همان ساعات اولیه بحران؛ اقدامات لازم صورت گرفت.

لایروبی و ساماندهی به‌موقع انهار در شهر چالوس مانع خسارت جدی در بارندگی‌های شدید اخیر شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عبدالرضا دانشفر اظهار داشت: با اقدامات پیشگیرانه از جمله پاکسازی و لایروبی به‌موقع انهار، ساخت کانال‌های هدایت آب، کف‌سازی انهار، بررسی نقاط حادثه خیز، ایجاد دریچه تنظیم آب و دیگر تمهیدات لازم باعث شد تا از خسارت جدی در شهر چالوس جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه لایروبی و پاکسازی کانال ها و انهار به طور مستمر صورت گرفته بود، ادامه داد: در همین راستا لایروبی و پاکسازی حدود ۲۰ کیلومتر مسیل انهار، کانال اصلی و فرعی و حدود ۱۰ کیلومتراز رودخانه چالوس لایروبی شده بود.

معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری چالوس با بیان اینکه در  روزهای اخیر علی رغم بروز بارندگی های شدید خوشبختانه مورد خاصی از آبگرفتگی معابر و منازل صورت نگرفت، تأکید کرد: مشارکت شهروندان در عدم تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی در انهار و مسیل‌ها را مانع از بروز آب گرفتگی به ویژه در فصل بارندگی ضروری دانست.

وی گفت: پرسنل معاونت خدمات شهری همچون گذشته همواره برای رفاه حال شهروندان محترم در کنارشان خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه