English

پایین بودن سرانه فضای آموزشی و کمبود نیروی انسانی دو مشکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، پایین بودن سرانه فضای آموزشی و کمبود نیروی انسانی دو مشکل آموزش و پرورش استان اعلام کرد.

پایین بودن سرانه فضای آموزشی و کمبود نیروی انسانی دو مشکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌غربی، علی مطهری در سی و نهمین یادواره نکوداشت مقام معلم با تاکید بر اینکه در زمینه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی نیازمند مساعدت مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هستیم، افزود: کمبود نیروی انسانی از دیگر مشکلات آموزش و پرورش استان است که باید در سطح ملی پیگیری شود.

مطهری با بیان اینکه نکوداشت جایگاه رفیع معلم در اولویت مسئولان نظام اسلامی است، اظهار کرد: به فرموده امام خمینی (ره)، نقش معلم در جامعه همچون نقش انبیاست و از نظر مقام معظم رهبری، آینده کشور با دست توانای معلم ترسیم می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش وسیله پیشرفت کشور است و معلمان، فرماندهان سپاه پیشرفت ایران اسلامی هستند، گفت: شهید مطهری شخصیت منحصر به فرد علمی و انقلابی بود که با ادبیات منطقی و علمی بر نسل جوان تأثیر گذار بود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی عنوان کرد: تبیین اندیشه‌های انقلابی و تحکیم پایه‌های فکری جوانان در کنار حضور عملی در سیاست از قدم‌های بسیار مؤثر شهید مطهری بود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی همچنین گفت: سرانه فضای آموزشی در استان آذربایجان غربی ۴.۰۲ متر مربع به ازای هر دانش آموز است که از میانگین کشوری پایین تر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه