English

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین خبرداد:

واگذاری اراضی ملی به منظور اجرای طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی در قزوین

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین از واگذاری بیش از 450 هکتار اراضی ملی در قالب طرح کشاورزی و غیر کشاورزی خبر داد.

واگذاری اراضی ملی به منظور اجرای طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی در قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، محسن قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین در همایش اولین جلسه کمیته تخصیص واستعداد یابی گفت : در راستای اجرای دستورالعمل اصلاحی ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی برای طرح های کشاورزی و غیر کشاورزی سال 87 و اصلاحیه های بعدی آن و به منظور گسترش فعالیت های کشاورزی، صنعتی، خدماتی ، گردشگری و سایر فعالیت ها در برنامه های توسعه ای کشور در جهت رشد اقتصادی ، تأمین امنیت غذایی و ایجاد اشتغال مولد در زمینه سازی برای خودکفایی استان  نسبت به بررسی درخواست های واصله ازدبیرخانه مدیریت امور اراضی به تعداد 160فقره تا پایان اسفند ماه 1401 اقدام نموده است. 

 ایشان افزود :  19 فقره طرح غیرکشاورزی به مساحت 395/8 هکتار و 16 فقره طرح کشاورزی و وابسته به کشاورزی به مساحت  50 هکتار به متقاضیان طرح های منابع طبیعی تخصیص یافته است.  

گفتنی است در استان قزوین حدود ۷۷۰ هزار هکتار اراضی ملی داریم و ۹۸ درصد از این عرصه‌ها شناسایی و سند مالکیت آن‌ها بر اساس سامانه حدنگار، به نام دولت صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه