English

استاندار فارس:

با ساخت و ساز غیرمجاز قاطعانه برخورد شود

استاندار فارس برخورد با تخلفات مختلف، زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز را واجب و ضروری دانست و بیان داشت: دهیاران و بخشداران با مسئولیت فرماندار با کمک دستگاه‌های نظارتی و مجموعه بسیج با هرگونه زمین خواری و ساخت و ساز غیرمجاز بدون هیچ مماشاتی برخورد نمایند.

با ساخت و ساز غیرمجاز قاطعانه برخورد شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه در جلسه سرمایه گذاران بخش‌های مختلف شهرستان سپیدان با بیان ظرفیت های خدادادی و طبیعی شهرستان سپیدان گفت: لازم است قدردان این گنجینه عظیم و طبیعی باشیم و شورای گردشگری شهرستان سپیدان به منظور بررسی دقیق و تخصصی مشکلات این حوزه به ریاست فرماندار تشکیل شود.

استاندار فارس همچنین بر لزوم توجه به بخش های گردشگری و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

وی با بیان ضرورت حضور مدیران استان در شهر سپیدان گفت: لازم است مدیران کل دستگاه‌های اجرایی با حضور منظم در شهرستان ها و شرکت در میز خدمت پاسخگوی مردم و سرمایه گذاران باشند.

ایمانیه برخورد با تخلفات مختلف، زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز را واجب و ضروری دانست و بیان داشت: دهیاران و بخشداران با مسئولیت فرماندار با کمک دستگاه‌های نظارتی و مجموعه بسیج با هرگونه زمین خواری و ساخت و ساز غیرمجاز بدون هیچ مماشاتی برخورد نمایند.

ایشان از ارائه تسهیلات به زنان روستایی و حداکثر تقسیط و تخفیف قانونی برای حمایت از تولید خبر داد.

در این جلسه تعدادی از سرمایه گذاران، کارخانه داران و تولید کنندگان به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند.

توسعه گردشگری، ایجاد جاده دسترسی در شهرک صنعتی، مشکلات باغداران، مشکلات تامین نهاده های دامی، مشکلات کارخانه های آب معدنی، کارخانه های نوشیدنی های گازدار، اخذ تسهیلات در جهت سرمایه گذاری، مشکلات بخش پرورش آبزیان از مسایل مطرح شده توسط سرمایه گذاران بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه